De ce ai nevoie de un specialist PPC – Google Ads?

Pozitia de specialist PPC este un rol de marketing digital care se concentrează pe canalul de marketing cunoscut sub numele de publicitate pay-per-click sau PPC pe diferite platforme precum: Google Ads, Facebook ads, Instagram ads, Bing Ads, Amazon PPC, Youtube Ads etc.

Specialiștii PPC își folosesc expertiza pentru a proiecta, a construi și a executa campanii de publicitate online care să îndeplinească scopurile și obiectivele organizaționale.

Ce face un specialist PPC?

Un specialist PPC realizează strategii de marketing online, le implementează, gestionează, analizează si optimizează campanii de publicitate online pe diferite platforme sau motoare de cautare.

Fie că vorbim de reclame la cautarile pe motorul Google, Display, Youtube sau Facebook, destinatia finala a muncii sale este sa aduca rezultatele dorite pentru fiecare brand in parte. Toate aceste activitati sunt sustinute de un proces continuu de invatare, online-ul fiind un mediu extrem de dinamic.

Cercetarea și ofertarea cuvintelor cheie
Partea de research este foarte importanta si un specialist Google Ads trebuie sa ințeleaga modul în care oamenii caută un produs sau serviciu. Asadar partea de research reprezinta procesul de gasire a tuturor posibilelor interogari (cuvinte cheie) ale motorului de cautare ce pot fi relevante pentru afacerea si clientii tai, urmata de sortarea si prioritizarea acestora in grupuri logice si corelate.

Asadar, poti afla ce termeni de cautare introduc oamenii in Google atunci cand sunt interesati de anumite subiecte, produse sau servicii, doresc sa se informeze sau sa achizitioneze. In urma acestui proces va rezulta o lista cu termenii de cautare populari, pe care ii vei putea include strategic in continutul tau, astfel incat acesta sa apara cat mai sus in Google, scopul final fiind atragerea traficului de calitate pe site, precum si cresterea ratei de conversie.

Cu alte cuvinte, Keyword Research poate fi numita si fundatia unei campanii Google ads, unul dintre cei mai importanti pasi in atingerea obiectivelor de business pe termen lung, in marketingul online.

Un specialist PPC trebuie să țina pasul cu tendințele. Să cercetezi și să testezi în mod constant alegerile de cuvinte cheie și să fii gata să le schimbi atunci când nu vezi rezultate.

 

Monitorizarea performanței campaniei

Odată ce conturile si campaniile sunt setate, urmatorul pas este monitorizarea performanței campaniei. Ca specialist Google Ads trebuie să fie capabili să navigheze prin platformele de publicitate plătită, rețele și software pentru a-și monitoriza eficient campaniile, a gestiona bugetul și a asigura profitabilitatea.

Analiza și optimizarea continua a campaniilor PPC

Un specialist PPC oferă valoare clienților prin analiza rezultatelor campaniilor de publicitate online și optimizarea acestora pentru a îmbunătăți conversiile.

Specialiștii PPC optimizeaza campaniile prin ajustarea setărilor de targetare a cuvintelor cheie sau a ofertelor, prin modificarea parametrilor de targetare a audienței, prin experimentarea unor texte diferite ale anunțurilor, prin modificarea propunerii de valoare sau a CTA, prin adăugarea de cuvinte cheie negative sau prin modificarea designului anunțului și a modului în care acesta apare în fața utilizatorilor.

De ce sa lucrezi cu un specialist PPC de la Beonweb?

  • suntem specialisti în PPC, certificate Google Ads
  • oferim servicii personalizate
  • te vom servi rapid
  • am administrat campanii cu bugete de peste 1.000.000 €

In cazul in care aveti nevoie de un specialist PPC – Google Ads sau Facebook ads care să vă ajute cu crearea, optimizarea si administrarea campaniilor nu ezitati să ne contactati!