Clienţii dvs. caută, compară şi iau decizii de achiziţie în momente şi în locuri diferite. Prin urmare, măsurarea rentabilităţii luând în calcul numai ultimul clic oferă o imagine incompletă şi poate omite informaţii importante privind modul în care ajungeţi la cei mai importanţi clienţi ai dvs.
Canalele multiple din Google Analytics vă permit să observaţi interacţiunile care apar în diferite media digitale şi vă arată cum colaborează canalele dvs. pentru a crea vânzări şi conversii. Mai important decât atât, acest instrument vă ajută să luaţi decizii de marketing esenţiale privind investiţiile publicitare atât la nivel de ansamblu (ce canale), cât şi la nivel de detaliu (de exemplu, ce cuvinte cheie şi destinaţii de plasare).
Cum funcţionează?
Cele cinci rapoarte Canale multiple arată care sunt canalele cu care au interacţionat clienţii dvs. în cele 30 de zile de dinaintea efectuării unei conversii sau unei achiziţii. Aceste rapoarte vă oferă valori importante, cum ar fi:
- conversiile asistate: indică modul şi momentul în care diferite canale au avut impact asupra conversiilor;
- decalajul: vă ajută să înţelegeţi timpul până la realizarea conversiei;
- lungimea căii: vă arată numărul de interacţiuni dinaintea unei conversii;
- cele mai importante căi spre conversie: prezintă căile pe care le parcurg clienţii dvs.
De ce să utilizaţi Canalele multiple?
- vedeţi toate canalele dvs. de marketing digital într-un singur loc;
- înţelegeţi mai bine valoarea eforturilor dvs. de marketing;
- vedeţi o imagine completă a paşilor pe care utilizatorii îi parcurg înainte de a efectua o achiziţie sau o conversie;
- îmbunătăţiţi activităţile de marketing în funcţie de performanţa canalelor;
- luaţi deciziile corecte în privinţa bugetului pentru marketingul prin canale digitale.