5 recomandari pentru campaniile Google AdWords de Craciun

Luna cadourilor se apropie cu pasi repezi si toti cei care au un business vor sa vanda cat mai mult in aceasta perioada de sfarsit de an. Intradevar sezonalitatea din aceasta perioada influenteaza si vanzarile pe final de an si astfel oamenii cumpara foarte mult in luna Decembrie, dar ce este foarte important este daca vor cumpara de la tine sau de la competitie.

Mai jos cateva recomandari pentru cei care ruleaza campanii Google Ads si doresc cresterea rezultatelor in campanii pe final de an:

  1. Stabilirea strategiei pentru campaniile de Craciun – foarte important este ca in perioada sarbatorilor sa ai pregatite ceva promotii/oferte cu tematica sarbatorilor pentru a include si brandul tau in campania de sarbatori. Astfel campania trebuie legata de seria de activitati ce au loc in perioada sarbatorilor, de la contextul general al vacantei (cumparaturi, cadouri, familie, prieteni) pana la sarbatoarea Craciunului.
  2. Stabilirea unui buget pentru campaniile Google AdWords pentru perioada de sarbatori. De regula volumul de cautari in perioada de sarbatori creste si automat bugetul consumat in campanii va creste si din acest motiv trebuie sa ai stabilit un buget dedicat pentru aceasta perioada.
  3. Actualizarea si testarea landing page-urilor si adurilor cu copy specific sarbatorilor de iarna si optimizarea acestora pentru mobile. Crearea de ad-uri si testarea mai multor variante de copy ads pentru a vedea care performeaza mai bine in functie de mai multi metrici: CTR, , Impressions, Avg CPC, Avg Pos.
  4. Cresterea bugetelor zilnice in campanii astfel incat acestea sa nu fie limitatea in perioada sarbatorilor si rezultatele sa fie maxime. Mai mult decat atat este indicat ca bid-urile pentru cuvintele cheie cele mai performante sa fie crescute astfel incat ca ad-urile sa fie cat mai vizibile si Impresions share-ul sa fie mai mare.
  5. Actualizarea extensiilor in campanii cu ajutorul carora pot fi evidentiate discount-urilor si promotiile avute in perioada sarbatorilor. Utilizatorii caută în permanență oferte, cum ar fi reduceri la cadourile de sărbători sau bilete de avion la prețuri mai mici. 7 din 10 utilizatori de internet caută reduceri înainte de a vizita un magazin.1 Pentru a-i atrage prin cele mai recente oferte, vă punem la dispoziție extensii de promovare.Extensiile de promovare vă ajută să afișați în permanență reclame actualizate, fără a fi nevoie să creați anunțuri noi. În plus, vă oferă șansa de a afișa în anunț conținut deosebit, cum ar fi termenii reprezentați de mărci sau un îndemn clar.