Tipuri de campanii Google AdWords

Tipul campaniei pe care doriti să o creați trebuie să se bazeze pe obiectivele dvs. publicitare. De exemplu, dacă doriți să afișați anunțuri in motorul de cautare pentru a atrage mai mulți vizitatori pe site, trebuie să alegeți o campanie din Rețeaua de căutare.

Fiecare rețea de publicitate oferă tipuri de campanii diferite, pentru a se potrivi obiectivelor. Acest articol descrie câteva tipuri de campanii.

Campanii AdWords Search – reclame de tip text

Anunţurile text sunt afisate clienţilor direct interesaţi, care folosesc Google pentru a găsi soluții la problemele sau nevoile lor. Cu alte cuvinte va ajuta să vă adresați utilizatorilor atunci când folosesc serviciul de căutare Google sau accesează site-uri de pe web.
google adwords search

Obiectivul campaniilor de Search e să îți convingă potențialii clienți să facă o acțiune la tine in website (ex: click, apel telefonic, descărcare aplicație). Plata se face doar atunci când cineva dă  click pe anunțul Adwords Search și ajunge în site. E important să știi că simpla afișare a anunțurilor publicitare online pe Google nu te costă nimic!

 

Campanii AdWords Display

Astfel de campanii vă pot ajuta să vă adresați utilizatorilor atunci când navighează pe site-urile preferate, când îi arată unui prieten un videoclip de pe YouTube, când își verifică mesajele Gmail sau când folosesc dispozitive mobile.
Rețeaua de display Google vă ajuta să identificați publicul potrivit. Prin intermediul opțiunilor sale de direcționare, vă puteți afișa strategic mesajul pentru clienții potențiali, în locul potrivit și la momentul potrivit. În continuare, vă prezentăm câteva exemple de abordare a direcționării.

Asadar cu alte cuvinte identificați clienți noi sau interacționați cu cei existenți folosind segmente de public. Cu ajutorul segmentelor de public similare și al celor interesate, veți putea să vizați utilizatorii care au cele mai mari șanse să fie interesați de produsele dvs., ajutându-vă să identificați noi clienți potențiali. În plus, puteți folosi date precum listele de remarketing pentru a interacționa din nou cu persoanele care v-au accesat deja site-ul.

Campanii video YouTube Ads

Prin intermediul campaniilor video, puteți afișa anunțuri video individuale sau încorporate în alte materiale video în flux, pe YouTube și în Rețeaua de display Google.
Dintre formatele de anunțuri video disponibile se numără anunțurile TrueView In-stream, anunțurile Video Discovery TrueView și anunțurile fulger. Anunțurile Video Discovery TrueView pot apărea numai pe YouTube. In articolele urmatoare va vom descrie pasii de urmat pentru setarea campaniilor video.


Promovarea aplicațiilor mobile

Stimulați instalarea de aplicații mobile și sporiți gradul de interacțiune cu utilizatorii actuali cu ajutorul campaniilor și anunțurilor de promovare a aplicațiilor. Aceste tipuri de campanii și anunțuri sunt optimizate să se afișeze în acele locuri unde clienții pot efectua imediat acțiuni, adică pe dispozitivele lor mobile.
Avantajul lor? Poti genera un trafic cu un CPC (cost-per-click) mediu mai mic decat campaniile clasice in GDN (Google Display Network) sau chiar cu un cost per conversie mai scazut. Important este sa ai grija la targetare.
Asadar campaniile pe aplicatiile mobile pot fi folosite atat pentru a-ti promova site-ul, cat si pentru a-ti promova aplicatia de mobil. Testeaza-o si tu pe cea care ti se potriveste si spune-mi daca ai obtinut rezultatele asteptate!

Campanii Google Shopping
Campaniile Shopping  vă ajută să vă promovați produsele oferindu-le utilizatorilor informații detaliate despre ceea ce vindeți înainte ca aceștia să dea clic pe anunț. Cu ajutorul instrumentelor de raportare axate pe comerț, veți putea urmări performanța produselor de-a lungul timpului.

In campaniile inteligente pentru Cumpărături Google, feedul de produse și elementele existente sunt combinate cu tehnologia de învățare automată Google pentru a afișa diverse anunțuri în mai multe rețele. Conectați-vă la un cont Merchant Center, setați un buget, încărcați elemente și indicați țara vânzării. Sistemele noastre vă vor folosi feedul de produse și vor testa diferite combinații ale imaginii și textului pe care le oferiți, apoi vor afișa cele mai relevante anunțuri din rețelele Google, inclusiv Rețeaua de căutare Google, Rețeaua de display Google, YouTube și Gmail.